PDM

  • header1.jpg
  • header2.jpg
  • header3.jpg

W.26 Alicja Jordan /Warszawa/

Rozwój nauczyciela montessoriańskiego w wymiarze osobowym i zawodowym, czyli o tym jak nauczyciel uczy się chodzić jak akrobata po linii wiedzy, reguł i twórczości równoważącej doświadczenie.

Część I

Jakie są priorytety w montessoriańskiej aktywności nauczyciela , o czym powinien pamiętać?

 

Wspólne z uczestnikami stworzenie listy priorytetów.

 

Wyjście od źródeł Marii Montessori: prezentacja montessoriańskich myśli.

 

Część II

Doświadczenie budowane na obserwacji, refleksji i planie działania.

 

Czy priorytety montessoriańskiego nauczyciela udaje się wcielić w życie?

 

Co pomaga? Co stoi na przeszkodzie? Jaki mam plan działania?- rozmowa kierowana. Wnioski.

 

Gdzie szukać oparcia: w sobie, w innych? Czy znam swoje talenty?

 

Rozpoznajemy i wybieramy spośród listy społecznych talentów.