Otwarcie wystawy grafiki artystycznejdr Tamary Sass z Katedry Pedagogiki Wieku Dziecięcego UŁ i prac Studentów UŁ
W3. Ćwiczenia ciszy w niespokojnych czasach, Christa Kaminski, Ingeborg Müller-Hohagen /Niemcy/
W5. Marii Montessori PLAN DZIECI ZIEMI. Koncepcja wychowania i kształcenia młodzieży, Ela Eckert /Niemcy/
W6. Wspieranie umiejętności komunikacyjnych dziecka - człowieka, Helena Korman /Niemcy/
W7. Przestrzeń Montessori dla dziecka w domu – najlepszy start i przygotowanie do przedszkola, Yuliia Shevchenko /Ukraina, Polska/
W9. O komiksie słów kilka – czyli jak łącząc grafikę i literaturę młody człowiek może poznawać i kreować świat realny i fikcyjny, Kamil Kowalewski
W10. Jak daleko dotarł człowiek: wędrówka od głębin morskich po niezmierzony Wszechświat, Anna Karpińska
W12. Montessoriański materiał rozwojowy na zajęciach języka angielskiego, Anna Zatorska- Patoka,
W13. Jak metoda Montessori wspiera budowanie siebie i jaką rolę pełni w tym rodzic? Aleksandra Brodowska
W15. Przestrzeń miasta dawniej a dziś - stare mapy, plany i pocztówki na lekcjach historii, Maurycy Kustra
W14. Jak uczyć języka polskiego w klasach starszych zgodnie z założeniami pedagogiki Marii Montessori? Katarzyna Lachowicz
W16. Słowa, które mają moc - opowieść o Krainie Słów przestrzenią do badania języka i komunikacji, Katarzyna Chlebica
W17. Tworzenie swobodnych tekstów, czyli odkryjmy razem radość z twórczego pisania i czytania, Monika Ogrodowczyk, Joanna Malanowska
W18. Tajemnice wody. Zabawy i doświadczenia, Monika Pankowiec
W2. Wymiary samodzielnego muzykowania – praca z transpozytorem, Katja Johanning-Lehmann /Niemcy/
W4. Zbudowanie relacji z naturą/przyrodą przez sztukę, kreatywność i materiały montessoriańskie, Petra Singerhoff-Mohr /Niemcy/
W11. „Od van Gogha do Moneta” - montessoriańskie inspiracje sztuką, Agnieszka Dzierka, Monika Mariola Kondracka
W19. Między wersem a strofą – kreatywne wykorzystanie wierszy w klasach 1-3, Małgorzata Maliszewska
W20. Transformersy, wstęgi, spirale, łamańce,… Historie prawdziwe i zmyślone. Czy to też matematyka?Urszula Rojek
W21. Flow art i absorbujący umysł – od dziecka do dorosłości, Wioletta Ulatowska, Ewelina Łukaszewicz
W22. Wspieranie rozwoju psychomotorycznego małego dziecka (0-3) w przygotowanym otoczeniu, dr hab. Barbara Surma, prof. UIK /Uniwersytet Ignatianum w Krakowie/
W23. Edukacja NATURALNA w praktyce szkolnej i domowej, Joanna Swędrak-Zawada
W24. Montessoriańskie opowieści elementem przygotowanego otoczenia, Magdalena Warczykowska
W25. OTO POLSKA WŁAŚNIE – budowanie tożsamości dziecka. Podróż przez wieki., dr Elżbieta Pędraszewska – Iskrzak, współprowadzące: dr Maria Chmielewska, Helena Iskrzak klasa VII
W26. Film jako alternatywna forma przedszkolnych przedstawień, Aneta Rzońca
W27. Dziecko w świecie żywiołów, Agnieszka Backiel, asystentka: Małgorzata Grzybowska
W28. Przygotowane otoczenie w nauczaniu języka angielskiego w klasach 4-6, Olga Lipka
W29. Świadomy dorosły, świadome dziecko, Aleksandra Zarosa (Polka - Montesorianka w Norwegii)
W30. Świat w geologicznych opowieściach Hansa Elsnera, Monika Pawluczuk – Solarz
W3. Ćwiczenia ciszy w niespokojnych czasach, Christa Kaminski, Ingeborg Müller-Hohagen /Niemcy/
W4. Zbudowanie relacji z naturą/przyrodą przez sztukę, kreatywność i materiały montessoriańskie, Petra Singerhoff-Mohr /Niemcy/
W5. Marii Montessori PLAN DZIECI ZIEMI. Koncepcja wychowania i kształcenia młodzieży, Ela Eckert /Niemcy/
W6. Wspieranie umiejętności komunikacyjnych dziecka – człowieka, Helena Korman /Niemcy/
W7. Przestrzeń Montessori dla dziecka w domu – najlepszy start i przygotowanie do przedszkola, Yuliia Shevchenko /Ukraina, Polska/
W9. O komiksie słów kilka – czyli jak łącząc grafikę i literaturę młody człowiek może poznawać i kreować świat realny i fikcyjny. Kamil Kowalewski
W10. Jak daleko dotarł człowiek: wędrówka od głębin morskich po niezmierzony Wszechświat, Anna Karpińska
W11. „Od van Gogha do Moneta” - montessoriańskie inspiracje sztuką, Agnieszka Dzierka, Monika Mariola Kondracka
W15. Przestrzeń miasta dawniej a dziś - stare mapy, plany i pocztówki na lekcjach historii, Maurycy Kustra
W12. Montessoriański materiał rozwojowy na zajęciach języka angielskiego, Anna Zatorska- Patoka
W13. Jak metoda Montessori wspiera budowanie siebie i jaką rolę pełni w tym rodzic? Aleksandra Brodowska
W14. Jak uczyć języka polskiego w klasach starszych zgodnie z założeniami pedagogiki Marii Montessori? Katarzyna Lachowicz
W16. Słowa, które mają moc - opowieść o Krainie Słów przestrzenią do badania języka i komunikacji, Katarzyna Chlebica
W17. Tworzenie swobodnych tekstów, czyli odkryjmy razem radość z twórczego pisania i czytania, Monika Ogrodowczyk, Joanna Malanowska
W19. Między wersem a strofą – kreatywne wykorzystanie wierszy w klasach 1-3, Małgorzata Maliszewska
W2. Wymiary samodzielnego muzykowania – praca z transpozytorem, Katja Johanning-Lehmann /Niemcy/
W18. Tajemnice wody. Zabawy i doświadczenia, Monika Pankowiec
W21. Flow art i absorbujący umysł – od dziecka do dorosłości, Wioletta Ulatowska, Ewelina Łukaszewicz
W22. Wspieranie rozwoju psychomotorycznego małego dziecka (0-3) w przygotowanym otoczeniu, dr hab. Barbara Surma, prof. UIK /Uniwersytet Ignatianum w Krakowie/
W23. Edukacja NATURALNA w praktyce szkolnej i domowej, Joanna Swędrak-Zawada
W24. Montessoriańskie opowieści elementem przygotowanego otoczenia, Magdalena Warczykowska
W25. OTO POLSKA WŁAŚNIE – budowanie tożsamości dziecka. Podróż przez wieki, dr Elżbieta Pędraszewska – Iskrzak, współprowadzące: dr Maria Chmielewska, Helena Iskrzak klasa VII
W26. Film jako alternatywna forma przedszkolnych przedstawień, Aneta Rzońca
W27. Dziecko w świecie żywiołów, Agnieszka Backiel, asystentka: Małgorzata Grzybowska
W28. Przygotowane otoczenie w nauczaniu języka angielskiego w klasach 4-6, Olga Lipka
W29. Świadomy dorosły, świadome dziecko, Aleksandra Zarosa (Polka - Montesorianka w Norwegii)
W30. Świat w geologicznych opowieściach Hansa Elsnera, Monika Pawluczuk – Solarz