PDM

  • banner-1.jpg
  • banner.jpg

W.1 Christa Kaminski, Ingeborg Müller-Hohagen /Niemcy/

Pedagogika Marii Montessori pomocą w przeżywaniu szczęścia i radości życia

Czytaj więcej...

W2 Mirjam Stefels, Els Wasmann-Peters /Holandia/

Dobre dzieciństwo dla każdego Dziecka. Co możesz zrobić jako Przewodnik Montessori?

Czytaj więcej...

W3 Mirjam Stefels, Els Wasmann-Peters /Holandia/

Radość i szczęście dzieci ze specjalnymi potrzebami w Twojej grupie

Czytaj więcej...

W4 Carolina Abel /Niemcy/

Bezpiecznie i bez stresu

Czytaj więcej...

W5 Sylwia Żywotko /Polska, Anglia/

Happy child in the process of normalisation, under the influence of Montessori approach

Czytaj więcej...

W6 Petra Stelzner /Niemcy/

Powrót do źródeł - rozmowa o pasji kolekcjonerskiej, radości jaka z niej płynie oraz odkryciach dzięki niej dokonanych.

Czytaj więcej...

W7 Edyta Chomczyk, Ewa Gutowska /Białystok/

Mała opowieść o ziarenku piasku

Czytaj więcej...

W8 Beata Lorenc, Sylwia Murawska, Ewa Gutowska /Białystok/

Dzieci Świata - przykłady materiałów rozwojowych Marii Montessori rozszerzających pracę z kolorowymi kontynentami

Czytaj więcej...

W9 Katarzyna Frenczak-Sito

Przygotowane otoczenie w domu

Czytaj więcej...

W10 Anna Grabczak, Małgorzata Głuch /Świdnik/

W poszukiwaniu radości życia 

Czytaj więcej...

W11 Marzena Grudzińska, Sylwia Skonieczna /Warszawa/

Myślę, marzę, odkrywam, tworzę

Czytaj więcej...

W12 Kamil Kowalewski /Warszawa/

Jak zachwycić dziecko książką i obudzić w nim poszukiwacza nowego, nieznanego świata? - czyli jak można ciekawie pracować z lekturą na drugim etapie edukacyjnym w montessoriańskiej szkole (klasy IV-VI)

Czytaj więcej...

W13 Małgorzata Jabłońska /Gryfino/

Radość w pracy z materiałem rozwojowym

Czytaj więcej...

W14 Anna Malina, Estera Krzemień, Magdalena Utrata /Kraków/

Terapia ręki w pedagogice Montessori

Czytaj więcej...

W15 Anna Malina, Estera Krzemień, Magdalena Utrata /Kraków/

Odkrywanie swoich korzeni narodowych drogą do budowania tożsamości dziecka, czyli historia Polski jako kontynuacja Wielkich Lekcji Marii Montessori

Czytaj więcej...

W16 Anna Maria Wojtyniak, Monika Ogrodowczyk /Kowale/

Złość jest dobra

Czytaj więcej...

W17 Izabela Olejniczak–Pachulska, Krystyna Urbańska

Mikrokosmos społeczny - budowanie więzi w późnej dorosłości. Warsztaty grupowe dla seniorów z afazją

Czytaj więcej...

W18 Ewa Pietrek, Małgorzata Madejczyk /Raszowa/

Zagadka dwujęzycznej pracy własnej, czyli jak rozbudzić dziecięcy entuzjazm i radość poprzez odpowiednio przygotowane otoczenie. Prezentacja wybranych dwujęzycznych materiałów z zakresu edukacji kosmicznej.

Czytaj więcej...

W19 Katarzyna Ptasińska /Kraków/

Muzykoterapia drogą do radości i samopoznania dzieci zdrowych i ze specjalnymi potrzebam

Czytaj więcej...

W20 Iwona Rojewska /Łódź/

Radość płynąca z bycia razem, czyli zabawy muzyką, rytmem i dźwiękiem

Czytaj więcej...

W21 Ewa Nikołajew-Wieczorowska /Poznań/

Szczęśliwy nauczyciel – szczęśliwe dziecko

Czytaj więcej...

W22 Joanna Swędrak-Zawada /Łódź/

List do rodziców / Szczęście dziecka - szczęściem Rodziców

Czytaj więcej...

W23 Małgorzata Tarnowska /Warszawa/

Montessori Dzieci Ziemi (12-18) edukacyjną odpowiedzią na wiek dojrzewania

Czytaj więcej...

W27 Panel dyskusyjny; Agnieszka Kurek-Zasacka

Panel dyskusyjny dla nauczycieli pracujących na II i IV poziomie edukacji oraz dla nauczycieli klas wczesnoszkolnych

Czytaj więcej...